Ulotki to jedna z tych form reklamy, z którą klienci stykają się na co dzień, zwłaszcza w większych miastach. Doskonale sprawdzą się przy reklamowaniu lokali stacjonarnych, ale nie tylko. Najważniejsze jest, aby ulotkę zaprojektować tak, aby zainteresowała jak najwięcej potencjalnych klientów.
Czy kolory ulotki są istotne?
Aby jak najlepiej dopasować ulotkę do Twojej firmy, musisz zastanowić się jakie kolory są z nią kojarzone. Odgrywają bardzo ważną rolę – w końcu to one przyciągają wzrok i skupiają najwięcej uwagi. Świetnie byłoby, gdyby korespondowały z Twoim logo i przesłaniem firmy. Np. jeśli zajmujesz się branżą ekologiczną, najlepszymi barwami będą zielony oraz niebieski. Kolejno – w przypadku gdy ulotka informować ma o promocjach czy rabatach, dobrym wyborem będzie kolor czerwony.
Jaki rodzaj ulotki wybrać?
Kolejną istotną kwestią jest też wybór samej ulotki. W zależności od Twoich potrzeb profesjonalne drukarnie internetowe posiadają wiele wyjątkowych projektów. Jeśli chodzi o układ ulotek, strona https://chroma.pl/pl/ulotki oferuje kilka bardzo ciekawych propozycji.
Ulotki standardowe
Dobrze wszystkim znane, prostokątne ulotki dostępne w wielu rozmiarach. Są tanie i proste do zaprojektowania, wobec czego sprawdzą się wtedy, gdy potrzebujesz sprawdzonego rozwiązania na szybko.
Ulotki składane
To dobry wybór, gdy przekaz Twojej firmy nie mieści się na standardowej ulotce. W zależności od Twoich potrzeb ulotki składane mogą zapewnić dwa, a nawet cztery razy więcej miejsca! Dla najbardziej wymagających klientów firma Chroma oferuje także ulotki składane w wersji lux.
Ulotki z perforacją
Czyli popularne ulotki-zrywki. Wymagają od klienta akcji, wobec tego na dłużej zostają w jego pamięci. Taka forma reklamy sprawdzi się szczególnie przy branżach opierających się na telefonicznym kontakcie z klientem np. gastronomii na dowóz bądź szybkich pożyczkach.
Jeśli masz wątpliwości, jaka ulotka najbardziej pasuje do Twojej branży, warto skontaktować się z drukarnią internetową i zapytać o najlepszy projekt.