Najważniejsze narzędzia marketingowe Google

narzędzia marketingowe pozycjonowanie

Jeśli pracujesz w branży marketingowej od kilku dobrych lat, z pewnością nie są ci obce narzędzia, które ułatwiają twoją pracę. Jednak istnieje kilka, które bezwzględnie musisz znać. Wszystkie pochodzą z rodziny wujka Google.

Google Adwords: Planer słów kluczowych

Planer słów kluczowych od Google to jedno z najlepszych narzędzi dedykowanych do tego typu działań. Przy jego pomocy uzyskasz najlepsze zasięgi dla twoich tekstów i reklam. Google Adwords jest proste i intuicyjne w obsłudze. W ramach problemów są specjaliści, którzy służą pomocą, a interfejs jest czytelny i przejrzysty.

Planer słów kluczowych pokazuje, jakie najlepsze słowa kluczowe będą dla naszych treści.

Google Analytics

To świetne narzędzie dla content marketingowców, które łatwo pozwala określić, jaki ruch sieciowy wywołał nasz post na przestrzeni określonego przedziału czasowego. Analytics pozwala nam ocenić sytuację i pogląd na to, jak blisko jesteśmy od osiągnięcia naszego celu: wyświetleń, kliknięć i sprzedaży.

Dodatkowo przy pomocy tego narzędzia możemy uzyskać bardzo szczegółowe informacje o poszczególnych tekstach, o naszych odbiorcach i produktach, które są wyszukiwane na naszej stronie. Będziemy wiedzieć, skąd przyszli nasi klienci i co skłoniło ich do kliknięcia w link.

Google Search Console

To kolejne narzędzie do monitorowania działań na stronie. Dodatkowo pozwala przeanalizować osiągnięte wyniki w wyszukiwarce Google. Google Search Console doradza również w sprawie słów kluczowych: pozwala podejrzeć, jaką mają średnią pozycję.

Google Trends

Odnajdziesz tu wszystkie frazy, które zyskują popularność na całym świecie lub w wybranym regionie. Przy jego pomocy możesz obserwować, jak popularne są słowa kluczowe związane z twoją działalnością oraz wymyślać tematy z użyciem najczęściej wyszukiwanych wątków. Google trends mogą stanowić źródło inspiracji i może stać się świetnym, kreatywnym i pomocnym narzędziem.

Google Moja Firma

To świetny sposób, aby zaistnieć w sieci po raz pierwszy. Założenie konta Google Moja Firma trwa tylko chwilę, ale wpisujesz w sieć wszystkie niezbędne informacje: numer telefonu, adres, nazwę oraz zakres działalności. Dodatkowo Twoi klienci mogą wystawić opinię, dzięki czemu zyskasz zaufanie. Ciekawą funkcją jest także możliwość wstawiania swoich obrazów i zdjęć.

One Comment on “Najważniejsze narzędzia marketingowe Google”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.